Alle søger efter en slankekur uden motion

De fleste ville fortrække en slankekur uden motion, problemet er bare, de sjældent får lige så gode resultater ud af det. Det sjove er, mens de fleste mennesker ikke vil finde det vanskeligt, at prøve, at gå igang med de nyeste slankekure, men at få dem til at forpligte sig til nogen form for struktureret træningsprogram er en helt anden historie. Der er ingen, der bestrider, at en ordentlig træning rutine simpelthen skal være en integreret del af slankekur og daglige rutine. Så hvorfor tror kommer folk ikke igang? Ganske enkelt fordi det kræver selvdiciplin. Men dermed ændrer det jo ikke på, at en slankekur uden motion sådanset er ret ligegyldig.

En for hurtig start kan ofte forårsage at man giver op Den typiske rute fleste mennesker tager, er at starte et motions program med hele deres nyfundne entusiasme og handlekraft istedet for lige så langsomt, at inkludere det i deres nye livsstil. Den nye motions rutine er sikkert intens og anstregende, så efter et par dage og med nylig ømhed kan det være svært, at bevare gejsten og engagementet.

Start langsomt

Det er en langt bedre måde, især hvis du aldrig har motioneret før, eller der er gået rigtig lang tid siden sidst, er simpelthen, at begynde med små 15-20 minutters gang hver dag. Du vil langt hurtigere end du tror være klar til et fitness- niveau, der vil tillade dig at en mere energisk motionsform. Husk også at du bør indarbejde en daglig rutine med udstrækning før du laver nogne form for træning.

Forpligtelse kan være nøglen til, at blive ved

Foretag en forpligtelse til regelmæssig træning, og træk på hjælp fra en ven eller kammerat til at give dig den “sociale stimulus “, som vi alle har brug for. Du kan udføre din træning enten hjemme eller i et fitnesscenter.

Indarbej nogle hjerter-kar øvelser også kaldet cardio øvelser i din motions rutine

En af de bedste ting, du kan gøre for at tabe dig er at indarbejde nogle hjerte-kar- øvelser ind i din rutine. Løbebåndet er helt sikkert et godt sted, at starte, men hvis du ikke har adgang til en, kan en rask gåtur eller en tur på cyklen gøre præcis det samme. Disse øvelser vil højne din generelle kondition og forbrænde kalorie, for at tone dine muskler og give dig, at tonet udseende, er du nødt til, at tilføje noget vægttræning også. Du kan starte med nogle lette vægte og lave simple øvelser som squats. Dette kombineret med en cardio træning vil hjælpe din konditions og dit udseende på ingen tid.

Som du kan se er der ikke megen fidus ved en slankekur uden motion. Det er kombinationen af de to der giver det bedste resultat. Motion vil altid være godt for dig uanset hvad, men motion alene kan heller ikke anbefales som slankekur.